جملات جالب از بازیگران

·        دعوت از یک بازیگر برای حضور در یک آگهی تبلیغاتی در ژاپن به معنای یک افتخار بزرگ است . اما همین دعوت در آمریکا به معنای این است که تو فقط به فکر پول در آوردنی یا این که دچار لغزش حرفه ای شده ای .
پل نیومن

 

·        هرگز ندیده ام که هیچکاک از پشت دوربین صحنه را نگاه کند . کارگردان های معدودی این گونه هستند .
جیمز استیورات

 

·        در هنگام ساخته شدن فیلم ( روانی ) هرگاه که روی صحنه تنش یا عصبیتی روی میداد ؛ هیچکاک بلافاصله کار را برای 5 دقیقه تعطیل میکرد و میگفت (( دوستان لطفا به خاطر بیاورید که ما می خواهیم خودمان هم از این کار لذت ببریم .))
آنتونی پرکینز

 

·        دوست دارم مثل یک پیرمرد خوش سیما مثل ( پیکاسو یا هیچکاک ) به خاطر سپرده شوم .
شون کانری

 

·        در این کشور ( آمریکا ) هیچ فرهنگی وجود ندارد .
مارلون براندو

 

·        آمریکا شاید خشن , حریص و استعمارگر باشد . اما خدای من ! کشور جالبی است .
پل نیومن

 

·        اعتقادی به زندگی پس از مرگ ندارم . اما معتقدم که پس از مرگ یک تغییر شکل ظاهری پیدا میکنم ؛ مثل عوض کردن زیر پوشمان .
وودی آلن

 

·        با تظاهر به اینکه یک بیمار روانی ام از خدمت در ارتش معاف شدم .
آنها فکر میکردند که من یک دیوانه ام . در فرم مشخصات فردی که برای پر کردن به من داده بودند زیر کلمه نژاد نوشتم : ( انسان ) و زیر کلمه رنگ نوشتم ( گوناگون )
مارلون براندو

 

·        من بازیگری را دوست دارم . من بازی میکنم و این برای من یک ارزش است .
آلن دلون

 

·        من کار خواهم کرد _ در هر جایی ، در هر زمانی و به هر بهایی .
مل گیبسون

 

·        بازیگر ها پول گزافی میگیرند تا خودخواه و خودپسند باشند .
مایکل داگلاس

 

·        من یک بار مرتکب این کار (( کارگردانی )) شدم و با باسن زمین خوردم .
مارلون براندو

 

·        شناختن زنها همیشه فوق العاده است . با راز و رمزها ، شادیها و عمقش . اگر بتوانی خنده ای بر لب زنی بیاوری .
زیباترین چیز خدا روی زمین را خواهی دید.
کیانو ریوز

 

·        هرگز ازدواج نکردم و بچه ای هم ندارم ولی دلم میخواهد بدجوری هم دلم میخواهد .... کسی را سراغ دارید؟
دایان وست

 

·        ازدواج چیزی است که سرآدم می آید مثل یک بلا.
وودی آلن

 

·        همیشه فکر میکردم بازیگرها آدم های احمق و بی سوادی هستند . برای همین در رشته ادبیات در دانشگاه ثبت نام کردم .
جودی فاستر

 

·        بازیگری حرفه کودکانه زیبایی است . حرفه ای که در آن وانمود میکنی آدم دیگری هستی . و البته در بعضی مواقع هم ، داری خودت را می فروشی .
کاترین هیپبورن

 

·        بازگری اصلا یک هنر روشنفکرانه نیست . یک کار صرفا حیوانی است که از درون بخش حیوانی مغز بیرون می زند .
کلینت ایست وود

 

·        بازیگری صرفا به معنای قوادی است . بعضی ها قوادی پول را میکنند ؛ و بعضی ها قوادی قدرت را . من این حرفه را کنار نگذاشته ام ؛ اما از آدم های این کار متنفرم .
مارلون براندو

 

·        بازیگری ! مادرم این را به من یاد داد .من با (( بازیگری )) متولد شدم . فکر نمیکنم بتوان به کسی بازیگری را یاد داد ؛ این یک امر غریزی است .
سر چارلز چاپلین

 

·        بازیگری به عنوان یک هنر مورد احترام واقعی نیست .
رابرت دنیرو

 

·        خیلی احمقانه است . الآن در دهه چهارم زندگی ام هستم و همچنان دارم واقعیت را وانمود میکنم .
مایکل داگلاس

 

·        بازیگری در مورد من همیشه امر مقدسی بوده است . هنگام بازی نمی توانم مطلقا به کسی دروغ بگویم .
کوین کاستنر

 

·        بازیگر شبیه این است که اجازه بدهی شلوارت را از پایت پایین بکشند و تو در معرض تماشای عموم قرار میگیری .
پل نیومن

 

·        من هم مثل بوگارت معتقدم : بازیگری تجربه ای است که چیزی دلنشین در پشت آن وجود دارد .
سر آنتونی هاپکینز

 

·        در فیلم یک عروسک هستی ؛ و بر صحنه تئاتر ، یک رئیس .
تیم برتون

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:43 http://mebzo.blogsky.com

منم چند جمله دارم می خوام بگم فقط ببخشید که همگی بازیگر نیستند .

در تلوزیون یک بار فیلم «چه چیزی گیلبرت انگوری را می‌خورد؟» را پخش کردند که البته من هرگز این فیلم را ندیده‌ام. آن بار هم فقط عنوان‌بندی ابتدایی و صحنه افتتاحیه فیلم را دیدم که ناگهان نفسم گرفت و حالم بد شد. سریع تلویزیون را خاموش کردم و زدم بیرون. جانی دپ

بعد از چارلی و کارخانه شکلات سازی خانواده ام رفتن و دیدنش . خودم ندیده بودم . خونه منتظر بودم تا اونا برگردن دخترم برگشت و گفت : تو خیلی عجیبی
پس اون موقع فهمیدم خووووووب....خیلی خوب همه چیز مرتبه و کارم درسته . جانی دپ

اینکه میگن هزار راه برای گرفتن یک سکانس وجود داره اشتباه می کنن تنها دو راه وجود داره که یکیش اشتباهه. دیوید فینچر

دوست دارم در جایی بین هیچکاک و کوبریک قرار بگیرم . دیوید فینچر

از جمله های مطلب هم جمله پل نیومن در مورد بازیگری و شلوار همیشه تو گوشمه و بهترین و ظریفترین تعریف که کاملا آن را توضیح می دهد.

مرسی محمدجون
جمله هات خیلی خوب بودن مخصوصن دیوید فینچره

رباب یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:39

سلام
من فکر میکنم اگه جمله های انگلیسی این جملات جالب رو هم بنویسی جالب ترهم میشه.

چشم
فقط بخاطر شما یه تاپیک میذارم که فقط جملاتش انگلیسی باشه از دیالوگای فیلمای مشهور که میدونم خوشت میاد
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد